Freedaaag

Jahaaa, 
Här sitter man sista dagen i skolan och väntar på att få åka hem :)
Eller ? 
NEJ, för Jennie o jag ska jobba helg. 
Wohoo -.-

Tänkte skriva lite om hur jag tänker på att bli gammal . 

Jag satt på stationen i kalmar en dag och hörde en gammal gubbe sitta o prata med sig själv, och började tänka på hur det är o va gammal. 
Alla dagarna är lika dana, man vaknar, äter frukost, går till jobbet, går hem och lagar mat, äter, städar, äter kvällsmat sen kollar på tv ett tag sen går o lägger sig. 
Sen blir man ännu äldre, kanske blir senil, det försämrar minnet, och det försämrar det logiska tänkandet, personlighetsförändringar osv. Tänk va hemskt och inte känna igen sig själv. Ingen känner igen ens beteende längre. 

Känns som om hela livet går ut på, pengar, jobb och kärlek. 

Jag vill inte bli rynkig o ful med hängtuttar :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0