Hanna hissar och dissar



Hösten.
Jag hissar faktiskt hösten ! 
Inte på grund av vädret för det klagar jag alltid på. 
Utan just på grund av alla kläder och skor ! 
Jag älskar höstkläder!!

Varm o'boy.
Jag hissar varm o'boy! 
Det är så himla skönt o komma in när man varit ute en kall dag o lägga sej under en filt o kolla på tv med en kopp varm o'boy.



Träning.
Jag har kommit fram till att jag faktiskt ska börja träna och få upp min kondition så att min kropp mår bättre.
Man mår så mycket bättre av och träna!


Nitar.
Det går lixom o ha på nästan vad som hellst, sätta på skinnjackan , skorna mm .


Mitt hår!
Just nu dissar jag mitt hår! 
Det vill inte ta in den röda färgen utan tvättas ur DIREKT!
Jag som tyckte det skulle bli fint med rött till hösten.

Oleg, electropop
Jag dissar han ! 
Det va kul första gångerna men han suger verkligen! 
Sååå uttjatad.


Att vara förkyld.
Usch! Jag hatar o vara förkyld. 
När man knappt kan svälja för att det känns som om man sväljer en taggtråd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0