2011-12-04

Lagade mat, sen ringer äggklockan o flyger ner långt som fan från fläkten, va ett jävla ös i den idag ;O

Helgen har varit kanon! :D

I fredags va vi hos mig, Jag, Sanna, Jennie o Emely, Sen kom Jesper o Degen en sväng. 

Sen drog vi till apollo, jag o sanna dansade lite :) Men va bara vi där. Så vi drog till abbes :)

I går va Jag Jennie Ida o viljar hos jocke, där va danne o tommie o Jockes tjej o hennes kompis, sen kom albin o jörgen oxå :)
De va trevligt :)
Sen drog vi till la scala :D 
Dansade satan :)
Sen en sväng in på abbes innan de stängde :) 

Mycket härlig helg :D 
Tack alla :)

Snart bär de av till Viljar, sova där, sen i morgon vidare till torpet :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0